CPC engineeringCPC engineering
Καλέστε μας στο 210-5725644 για δωρεάν μελέτη και προσφορά

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Η πολυπλοκότητα των τεχνολογικών εφαρμογών στο σύγχρονο κόσμο, ο μεγάλος όγκος διακίνησης πληροφοριών, η ποικιλία των διαθέσιμων τεχνολογιών, η πληθώρα προσφορών και η ανάγκη για εξοικονόμηση χρημάτων στην κρίσιμη οικονομική συγκυρία, δημιουργούν δυσκολίες στον ιδιώτη ή στον επιχειρηματία που θέλει να αποφασίσει για την υλοποίηση ενός τεχνικού έργου/επένδυσης.

Σε αυτό το περιβάλλον, η CPC engineering μπορεί να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίεςεπί τεχνικών θεμάτων, καθοδηγώντας τον πελάτη ούτως ώστε να πάρει τις καταλληλότερες και αποδοτικότερες αποφάσεις για την περίπτωσή του. Το γνωστικό υπόβαθρο των μηχανικών της CPC engineering και η ενασχόλησή τους με projectsπου απαιτούν ολοκληρωμένη (integrated) αντιμετώπιση, από το στάδιο της απόφασης για την υλοποίηση των έργων ή όχι, μέχρι το σχεδιασμό και τις απαιτούμενες διαδικασίες για την υλοποίησή τους έως και την παράδοσή τους.

Οι επενδύσεις σε τεχνικά έργα απαιτούν πολυδιάστατη αντιμετώπιση για τη λήψη των κατάλληλων αποφάσεων, η οποία συνίσταται ενδεικτικά στα παρακάτω:

– Καταγραφή της ανάγκης για την υλοποίηση της επένδυσης σε ένα τεχνικό έργο.

– Αξιολόγηση των υπαρχουσών συνθηκών για την αναγκαιότητα και τη βιωσιμότητα της επένδυσης.

– Προσδιορισμός και αξιολόγηση των απαιτούμενων τεχνικών παραμέτρων (όπως πχ ο αναγκαίος τεχνολογικός εξοπλισμός)

– Προσδιορισμός και καταγραφή των πιθανών προβλημάτων που ενδέχεται να ενσκύψουν κατά την υλοποίηση της επένδυσης (πχ νομικά, χρηματοδοτικά, τεχνικοί περιορισμοί)

-Οικονομοτεχνική αξιολόγηση του τεχνικού έργου/ επένδυσης

Η προσέγγιση όπως διαφαίνεται στα παραπάνω βήματα, έχει εφαρμογή σε όλα τα τεχνικά έργα, είτε αφορούν σε μία ανακαίνιση οικίας, είτε σε τεχνικό έργο που εκπονείται σε μια μεγάλη επιχείρηση.

Η CPC engineering, προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίεςσε ό,τι αφορά τεχνικά θέματα , βασιζόμενη στις αρχές τις Ολικής Διαχείρισης Ποιότητας (Total Quality Management) και με γνώμονα τη ‘φωνή’ του πελάτη (Voice of the Customer), πάντα έχοντας υπόψη της τη μοναδικότητα του κάθε πελάτη, των αναγκών του, των απαιτήσεών του και των δυνατοτήτων του. Το όραμα του πελάτη είναι και δικό μας όραμα.